2015. október 4., vasárnap

Az HBO 2015. októberi újdonságai

Az HBO új animációs filmet mutat be októberben.


Az élet könyve: ÚJ FILM
4-én 20:00-kor / ism. 5-én 14:40-kor, 7-én 21:00-kor, 8-án 12:45-kor, 10-én 9:10-kor

Két udvarlója is akad a szép Mariának, Manolo és Joaquin is szeretné elnyerni a szívét. Közben két szellem fogadást köt egymással, hogy a lány vajon melyik ifjút választja. Az egyik szellem azonban beavatkozik a dolgok menetébe, és egy aljas csellel Manolót a holtak világába száműzi. Az ifjút kezdetben elbűvöli a csodálatos hely, azonban hamarosan rádöbben, hogy hová került. Viszont csak akkor láthatja újra a szerelmét, ha teljesti az összes próbatételt, ami elé a szellem állítja.


Tom és Jerry: Segítség a TélapónakÚJ FILM
17-én 19:35-kor

Jerrynek és a barátjának Tuffynak aranyélete van a Télapó műhelyében, ahol a gyerekeknek szánt ajándékokat készíti a manók csapata. Minden a feje tetejére áll azonban, amikor egy nap a Télapó családja megmenti Tom életét. A macska felbukkanása totális káoszt okoz az Északi-sarkon, Tom és Jerry kölcsönösen megkeserítik egymás életét. Amikor az általuk kavart por leülepszik, vajon a vicces és romboló páros meg tudja menteni a szeretet ünnepét, ráébrednek-e arra, milyen is az igazi barátság?

forrás: HBO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése