Július 31-től indul a Sportőrület a Tesco-ban. Július 31. és szeptember 30. között minden elköltött 3000 Ft után ajándék hűtőmágnes jár a Tesco vásárlóinak. A hűtőmágneseken Bart, Homer és Marge Simpson különböző sportágakban csillogtatják meg tehetségüket. Az áruházlánc vásárlói csatlakozhatnak a Simpson család fergeteges sportkalandjaihoz, a mágneseket cserélgethetik és játszhatnak barátaikkal.
A promócióban a Tesco számos beszállító partnere is részt vesz a termékeivel, melyek vásárlása esetén extra hűtőmágnesek járnak. A 32 féle mágnes az áruházakban 699 Ft-ért megvásárolható albumba gyűjthető, mely sportos fejtörőket, játékokat tartalmaz.
A Tesco vállalati felelősségvállalási tevékenységében kiemelt figyelmet fordít az egészségtudatos életmód fontosságának hangsúlyozására, elsősorban az egészséges táplálkozás, s a rendszeres sportolás minél szélesebb körben való elterjesztésére, különös tekintettel a fiatal generáció motiválására.
Ezek az alapelvek a Simpson család Sportőrület hűségprogramban is fontos szerepet kapnak. Ennek köszönhetően a mágnesek gyűjtésére szolgáló, ismeretterjesztő céllal készült album a mozgás és a sportolás örömére és jótékony hatásaira hívja fel a figyelmet, olyan formában, hogy az a fiatalok számára is figyelemfelkeltő, vonzó alternatívát kínáljon.
Az albumban a legjelentősebb hazai sportágak, s azok egy-egy kiemelkedő alakja is feltüntetésre kerül: a mágneseken található Simpson figurák játékos formában hívja fel a figyelmet Sebestyén Júlia, Dávid Kornél, Gyurta Dani és Puskás Ferenc kiemelkedő teljesítményére.
Idei promóciónkat emellett nyereményjátékokkal és számos ajándékkal szeretnénk még vonzóbbá tenni vásárlóink számára, ezért 2200 hűtőmágnes mellé nyereménykártyákat csomagoltunk, melyek garantált Simpsons tárgynyereményekre (bögre, strandtörölköző, hűtőtáska) válthatók.
A gyűjtőakcióhoz kapcsolódó nyereményjátékunkban értékes nyereményeket sorsolunk ki. A program fődíjaként a legszerencsésebbek részt vehetnek egy négyszemélyes egyhetes floridai utazáson, egynapos kirándulással a Universal Studio Simpsons Ride kalandparkjában.
A kampányt egy nagyszabású rendezvénnyel indítjuk július 31-én a Fogarasi úti Tescóban a Juventus Rádió közreműködésével. Az életnagyságú Simpsons figurák már útra keltek és közel 50 áruházunkba ellátogatnak, hogy találkozzanak vásárlóinkkal.
A hűségakcióhoz kapcsolódó részletes információk a tescohuseg.hu oldalon megtalálhatóak.
Képek a megnyitó rendezvényről
forrás: Tesco

A Tesco vállalati felelősségvállalási tevékenységében kiemelt figyelmet fordít az egészségtudatos életmód fontosságának hangsúlyozására, elsősorban az egészséges táplálkozás, s a rendszeres sportolás minél szélesebb körben való elterjesztésére, különös tekintettel a fiatal generáció motiválására.
Ezek az alapelvek a Simpson család Sportőrület hűségprogramban is fontos szerepet kapnak. Ennek köszönhetően a mágnesek gyűjtésére szolgáló, ismeretterjesztő céllal készült album a mozgás és a sportolás örömére és jótékony hatásaira hívja fel a figyelmet, olyan formában, hogy az a fiatalok számára is figyelemfelkeltő, vonzó alternatívát kínáljon.
Az albumban a legjelentősebb hazai sportágak, s azok egy-egy kiemelkedő alakja is feltüntetésre kerül: a mágneseken található Simpson figurák játékos formában hívja fel a figyelmet Sebestyén Júlia, Dávid Kornél, Gyurta Dani és Puskás Ferenc kiemelkedő teljesítményére.
Idei promóciónkat emellett nyereményjátékokkal és számos ajándékkal szeretnénk még vonzóbbá tenni vásárlóink számára, ezért 2200 hűtőmágnes mellé nyereménykártyákat csomagoltunk, melyek garantált Simpsons tárgynyereményekre (bögre, strandtörölköző, hűtőtáska) válthatók.
A gyűjtőakcióhoz kapcsolódó nyereményjátékunkban értékes nyereményeket sorsolunk ki. A program fődíjaként a legszerencsésebbek részt vehetnek egy négyszemélyes egyhetes floridai utazáson, egynapos kirándulással a Universal Studio Simpsons Ride kalandparkjában.
A kampányt egy nagyszabású rendezvénnyel indítjuk július 31-én a Fogarasi úti Tescóban a Juventus Rádió közreműködésével. Az életnagyságú Simpsons figurák már útra keltek és közel 50 áruházunkba ellátogatnak, hogy találkozzanak vásárlóinkkal.
A hűségakcióhoz kapcsolódó részletes információk a tescohuseg.hu oldalon megtalálhatóak.
Képek a megnyitó rendezvényről
forrás: Tesco