Megújul a Boomerang, a gyerektévé arculata és logója is jobban illeszkedik a Cartoon Networkhöz ezentúl. Hozzánk várhatóan év végén, de inkább 2015-ben érkezik az új külső. Addig is lássuk, milyen lett az elsőként megújult latin-amerikai változat!

Először viszont nézzük az arculatváltás hátterét! Eddig három különböző arculatot és logót használtak a világ Boomerang-adásváltozatai: az amerikain, az ázsiain és az ausztrálon az eredeti logó és arculat volt használatos, melyeket nálunk 2005-ben kivezettek. Alapvetően a műsor nem sokban tért el a nálunk megszokottól: főleg klasszikus rajzfilmek és olykor CN-es ismétlések, bár hozzátesszük, az egyesült államokbeli adás tele volt újabb, a CN-ről lekerült műsorokkal.

Egyedüli kakukktojás a latin-amerikai Boomerang volt, mely tinisorozatokat sugárzott, egészen év elejéig. Mostanra visszatértek az eredeti modellhez. A mostani rebrand láthatóan azt a célt is szolgálja, hogy a Boomerang végre ismét egységes legyen az egész világon és ne csupán a CN ismétlőcsatornájaként szolgáljon, hanem önálló tartalmakkal is jelentkező gyerektévéként, de az eddiginél is jobban látszódjon, hogy a Cartoon Network az anyacsatorna.
Az arculat ugyanis színvilágában a hozzánk utoljára érkező
Check it 3.0 nevű Cartoon Network-arculatra hajaz, azzal a különbséggel, hogy itt a kék-rózsaszín-sárga hármason túl a lila szín is szerepet kap.
Ezen a YouTube-csatornán megtekinthető néhány ident, bumper és egyéb arculati elem.
Kinek hogy tetszik az új arculat és logó?