2014. november 2., vasárnap

A Nickelodeon 2014. novemberi újdonságai

A Nickelodeon novemberben két sorozatból ad új epizódokat és bemutat egy különkiadást is.

Rabbids: Invázió: ÚJ RÉSZEK
3-ától hétköznap 15.55/16.55EET-kor

Négy új epizód, ezek között:

  • Miután fejbe vágták, az egyik Rabbid azt gondolja, hogy ő egy csirke. A Rabbidek fejlesztik a vécépumpákkal való varázslást. Egy Rabbid megtanítja civilizálatlan barátait a helyes viselkedésre.
  • A Rabbidek záróra után benn ragadnak egy bank pincéjében. Egy Rabbid egy forgalmasan úton, próbálja utolérni pajtásait. A Rabbidek építkezési területen játszanak.
  • Egy jövőből érkező Rabbid kényszerleszállást hajt végre a Földön.
  • A Rabbidek egy pár tökéletes alsóneműért küzdenek...

Umizoomi csapat: ÚJ RÉSZEK
17-étől hétköznap 8.45/9.45EET-kor

Vadonatúj kalandokkal jelentkezik kedvenc csapatunk:

  • Az Umizoomi csapat elnyeri a Ninja Trófeát, amelyre annyira vágytak, de hirtelen, Squiddy, a tintahal elcseni tőlük a díjat. Milli, Geo és Bot előveszik szuper ninja képességeiket, hogy lenyomozzák Squiddyt, és visszaszerezzék tőle trófeájukat.
  • Umi autó és a cápa kocsi felkészültek a nagy autós versenyre: az Umi Grand Prixre! A győzelem nagy kihívás, különösen akkor, ha olyan kemény versenytársakkal kell megküzdeni, mint amilyen Shape Bandit, Dump Truck, Squiddy, és a Bajkeverők. Versenyzők, indítsák a motorokat!
  • A csapat szabad estéjén moziba megy, de a Bajkeverők feltűnnek és meglépnek az összes film mellé járó ropogtatnivalóval. Milli, Geo és Bot üldözőbe veszi a Bajkeverőket a mozin keresztül, és egy eseménydús akciófilmben találják magukat.

Bubbi Guppik: ÚJ KÜLÖNKIADÁS

30-án 7.05/8.05EET-kor

Bubbledom mitikus földjén, az ördögi Éjszaka varázsló elveszi a Nap mágikus gyűrűjét. Valakinek meg kell menteni a nappalokat! Sikerül Willnek, Mollynak és Gilnek visszajuttatni a gyűrűt a Nap király számára vagy Bubbledom örökre sötétségbe borul?

Kattints és nézd meg a Nickelodeon novemberi, élőszereplős újdonságát is!

forrás: Viacom

11 megjegyzés:

  1. Mikor lesznek új résza a Korra Legendájából?

    VálaszTörlés
  2. A NICKELODEON Mikor adja le ismét A Magix Christmas másként Natale ad Alfea 114 - es részt vagyis A Karácsonyi különkiadást?
    Találtam You Tube linket sajnos nem magyar hanem idegen nyelvű.

    http://youtu.be/HIi6M0d-4q0

    Egyáltalán miért lett ez a Winx Club rész eltávolítva nekünk magyaroknak?
    Talán rossz a 114 rész és azért lett kivéve - vagy más okok miatt lett eltávolítva?
    Vagy talán nincs karácsony és azért vették ki azt a részt.
    Kit érdekel hogy nincs karácsony a sorozat egyik része mint a The Lilo A 109 rész vagyis A Lilo vajon az miért nem lett akkor eltávolítva?
    _________________________

    A NICKELODEON miért nem adja le végig a meséket és rajzfilmeket mindenhol le szették a végét az ENDINGET vagyis a zárózenét végzenét miért vették le mindenhol a végét?

    Miért találta feleslegesnek az ENDINGET a NICKELODEON.
    Talán így akar megspórolni a NICKELODEON egy kis időt a reklámoknak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magix Christmas: Erre nem tudjuk a választ, kérdezz rá a csatornánál.

      Végfőcímek: A Nickelodeon – ahogy mondod – azért vágja le a műsorok végét, hogy a megnövekedett lefedettsége miatt a reklámok számában is meglátszó növekedés mellett tartani tudják a 25 perces műsorsávokat és ne kelljen áttérniük a 30 perces sávokra, ahogy a Disney Csatorna teszi ezt olykor.

      Törlés
    2. Azt ajánlod hogy vegyem fel a kapcsolatot a NICKELODEON - TV csatornával de hogyan?

      Vagy én vagyok vak vagy egyszerűen nem vettem észre sehol.
      Nem találtam sehol egy Email címet ahova tudnák írni és elküldeni az illetékesnek aki egyáltalán tud - e rá válaszolni.

      Eddig itt ezeken az oldalakon kerestem nem vettem észre.
      Amit meg észrevettem találtam nem tudtam vele semmit kezdeni.

      www.winxclub.com

      http://hu.wikipedia.org/wiki/Nickelodeon_Magyarország_és_Csehország

      http://hu.wikipedia.org/wiki/Nickelodeon_(televízióadó)

      http://www.nickelodeon.hu

      Sehol nem találtam hivatalos magyar Email címet.

      Szükségem lenne egy hivatalos NICKELODEON Email címre ahol tudok kérdezni és tudnak hivatalos adatokkal válaszolni.
      Meg szívesen válaszolnak még akkor is ha marhaságot írok nekik és nem pedig elküldenek melegebb éghajlatra. (A csúnya szót nem írom ki pedig tudnák bőven káromkodni.) Vagy nem válaszolnak egy hónap elteltével se .... egyéb.

      Törlés
    3. Próbálj meg írni nekik Facebookon, email-t én sem találok. :(

      Törlés
    4. Facebookon ott hol na majd keresgélek ott is jól körbenézek.

      Azt hittem megoldható Facebook nélkül is a kapcsolatfelvétel keresése.

      Tényleg csak Facebookon lenne esélyem találni és sehol máshol nem lenne esély.

      És mi lenne ha nem lenne Facebook akkor nem is lehetne felvenni senkivel a kapcsolatot.

      Rokonságban nem szeretjük a Facebookot megbízhatatlan tényleg nincs sehol máshol esély.

      Na mindegy majd Facebookon körbenézek keresgélek és próbálkozom.

      De azért ilyet hogy egy hivatalos honlapjukra nem képesek középre vagy a lap tetejére esetleg aljára beírni legalább 10 - 20 - as betűmérettel kirakni EGY OLYAN ELÉRHETŐSÉGET amit lehetne és tudna mindenki könnyen használni.

      Például egy hiba bejelentő vendégkönyv vagy ötlet - panasz dobozt ahol mindenki letudná Írni a véleményét.

      Aztán mint ahogy itt te válaszolsz az írásomra vagy más felhasználok KÉRÉSÉRE meg KÉRDÉSEIKRE ott is lehetne akár válaszolni azokhoz azokra a levelekre csak ott nincs ilyen üzenőfal rendszer se ötletdoboz se panaszdoboz ahova lehetne javaslatokat leírni.

      Vagyis ha mégis van elérhetőség kirakva leírva vagy bármi hasonló kérem megmutatni részletesen leírni hol találom mert én lehet sajnos vak vagyok mert nem vettem észre ott semmi olyat amit most itt leírtam ha észre is vettem akkor meg nem tudtam használni mert nagyon béna vagyok hozzá.

      Olyanra lenne szükség....................

      Ahol még a káromkodást is figyelembe vennék és figyelmesen elolvasnák az egész káromkodással teli levelet majd kielemeznék az ottani szakértők hátha van az írás szövegében kérdés vagy kérés esetleg valami más aztán válaszolnának arra a levélre is a válaszgomb megnyomása segítségével.


      Törlés
    5. Itt tudsz nekik üzenni (a borítókép jobb alsó sarkánál található Üzenet gombbal): www.facebook.com/NickelodeonHungary

      Törlés
    6. Köszönöm a segítséget.

      Törlés
    7. Vagyis köszöntem a segítséget.

      Törlés
  3. Összefoglalva
    Én is hiányolom a hatodik évad MAGYAR zárózenéjét vagyis ENDINGJÉT
    Benne a narrátor hangja ami felsorolja a szinkronizálók nevét a stáblista alatt.
    Mint például....
    Nemes-Takách Kata
    Zsigmond Tamara
    Andrusko Marcella
    Bánfalvi Eszter
    Peller Anna
    Bogdányi Titanilla

    VálaszTörlés