2015. március 9., hétfő

A Cartoon Network áprilistól látható éjjeli műsora

Nézzük, mit sugároz a Cartoon Network az áprilistól Magyarország nagy részén is elérhető, 21 és 6 óra közti időszakban!

Ebben az időszakban a CN éjszakai identeket sugároz és extrém rövid reklámszüneteket ad. Még nem tudni, melyik szolgáltatóknál történik meg a váltás, Magyarországon elvileg szinte az összesnél, Romániában pedig egyelőre maradhat a 6–21, ott 7–22 órás CN, egyes szolgáltatóknál.


Összességében azt kell mondjuk, a műsor nem túl változatos, viszont számos, a nappali műsorról levett sorozatot láthatunk újra. Leginkább a 21 és 23 óra közti, azaz a nézettség szempontjából legfontosabb éjszakai műsorsáv az, ami erős kínálatban.

Minden nap (CET)

21.00 Kalandra fel!
21.20 Saolin krónikák
22.05 Gumball csodálatos világa
22.50 Chop Socky Chooks
23.35 Fantasztikus Négyes
00.20 Robotboy
01.10 Angelo rulez
01.50 Eliot Kid
02.40 Chop Socky Chooks
03.25 Saolin krónikák
04.10 Gumball csodálatos világa
04.55 Angelo rulez

Mi a véleményetek az éjszakai kínálatról?

13 megjegyzés:

  1. De nem bánnám hogyha az első a Kalandra fel után egy Kis Scooby Doo lenne

    VálaszTörlés
  2. 21.00 Kalandra fel!
    21.20 Scooby Doo Show
    22.05 Gumball csodálatos világa
    22.50 Chop Socky Chooks
    23.35 Fantasztikus Négyes
    00.20 Robotboy
    01.10 Angelo rulez
    01.50 Eliot Kid
    02.40 Chop Socky Chooks
    03.25 Saolin krónikák
    04.10 Gumball csodálatos világa
    04.55 Angelo rulez

    Így képzelném el igazábol csak a Saolin Krónikákat cseréltem ki Scooby Doo ra mert a Sccoby Doo sosincs :(

    VálaszTörlés
  3. Hm hm hmmmmm. Tetszik elégé!!! Szerintem legyen több kalandra fel ( nem azt mondom hogy 11 kalandra fel epizódot vetítsenek hanem 2-3mat ) és ha már régi rajzfilmek is vannak akkor talán lehetnének egy két másabbak is, mert pl: a chop chocky chooks nem tűnik egy jó mesének, akkor már legyen pl: bátor a félénk kutya, dexter stb... Egy parkműsort is elviselnék :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De amugy nagyon jó a műsor blokk :).

      Törlés
    2. Szerintem egy kis edd és és eddy azért beleférne

      Törlés
  4. Oké.De csak az a lényeg hogy legyen Sccoby-Doo mert azt rohadtul hiányolom.

    VálaszTörlés
  5. 21.00 Kalandra fel!
    21.20 Scooby Doo Show
    22.05 Robotboy
    22.50 Fosterék háza képzeleti barátoknak
    23.35 Fantasztikus Négyes
    00.20 Robotboy
    01.10 Angelo rulez
    01.50 Ed,Edd és Eddy
    02.40 Chop Socky Chooks
    03.25 Tini Titánok
    04.10 Jelszó, kölök nem dedós
    04.55 Chowder

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre várhatsz, már rég nem ilyen jó a CN. :)

      Törlés
    2. én pont hogy néha a chop socky chooks miat maradok fent 1:30 ig nem azért mert olyan jó csak mert én elnézem mert igaz van pár baromság benne de lehet szeretni is ha végignézed mind a 24 epizodot én végignéztem mar unom is mert folyton ugyan azt vetitik szerintem te is azért mondod hogy nem tűnik jónak mert igazad is van mindig ugyan azt a kibaszott epizodot adják és már megunja az ember egy idő utan :) de amm én már neagy vagyok a cn hez ezen a nyáron leszek 14 de azért szoktam nézni néha a cn t

      Törlés
    3. am igen a nevemből is látható érdekelnek a felvonók de am a goglefiokom peti parti néven van nem tom mért ezt adta be XD

      Törlés
  6. szerintem a chop socky chooks mennyen nappal meg a gumball csodálatos világa 18:25

    VálaszTörlés