2015. június 9., kedd

Lehullott a lepel az új Pindúr pandúrok-sorozatról

A Cartoon Network a las vegas-i Licensing Expón bemutatta a 2016-ban induló, új Pindúr pandúrok-sorozat szereplőit. Sziporka, Puszedli és Csuporka új sorozatban tér vissza, amelyben folytatják a küzdelmet a gonosztevőkkel, hogy megmentsék Bogárfalvát és a világot. 

A szériát az eddigiekhez hasonlóan a Cartoon Network Studios készíti. Az indulással egyidőben új pindúr pandúros termékek fogják ellepni a boltokat. Az új széria vezető producere Nick Jennings lesz, aki a Kalandra fel! c. CN-sorozatbéli munkájával Emmy®-díjat nyert. Társa lesz Bob Boyle, a Wow! Wow! Wubbzy! c. rajzfilmsorozat ötletgazdája. Az alkotók sokszínű csapata olyanokból áll, akik annak idején az eredeti Pindúr pandúrok sorozat nézőtáborát gyarapították, mindegyiküknek személyes kötődése van a műsorhoz.


„Továbbra is kreatív és tehetséges emberekkel dolgozunk legújabb tartalmainkon.” – mondta Rob Sorcher, a Cartoon Network tartalomigazgatója. „Tudjuk, hogy a régi és új rajongók egyaránt értékelni fogják a készítők fantaszikus munkáját, amikor az új Pindúr pandúrokat nézik majd.”

A 2016-os világpremiert támogatva a Cartoon Network licenc-szerződést kötött több gyártóval, hogy a sorozathoz kapcsolódó termékek az áruházak polcaira kerülhessenek. A Spin Master Ltd. egy világszerte megvásárolható játékkollekcióval készül 2016 őszére, amely plüssöket, babákat és akciófigurákat tartalmaz. Továbbá a Penguin Young Readers Group Észak-Amerikában könyvsorozatot indít a Cartoon Network Books részeként, amely szintén 2016 őszén lesz elérhető. A Disguise Inc. gyerek- és felnőttméretben készült jelmezek és öltöztetős játékok gyártásába kezd, a Warner Home Video pedig a Pindúr pandúrok DVD- és Blu-ray-változatáról gondoskodik.

A Pindúr pandúrok a Cartoon Network legtöbb epizóddal futó sorozatai közé tartozik. A Craig McCracken alkotta, két Emmy®-díjat nyert sorozat 1996-ban debütált és 78 epizódot ért meg, emellett egy film is készült a Warner Bros. stúdiójában, amelyet 2002-ben mutattak be.

Több mint 2,5 millió dolláros bevétellel a Pindúr pandúrok a Cartoon Network egyik legerősebb brandje, a csatorna lányoknak szóló márkái közül pedig az első, valamint az egyetlen, amely világszerte divatmárkává is vált.

forrás: Turner (szerkesztve)

3 megjegyzés:

  1. Szeretem a cartoon networkot de a Pindur Pandúrokat utálom! Tudom hogy csak a lány nézőket akarják ezzel megragadni de kérem!? 5 éveseknek való és akkor adják le hogy amikor persze hogy a kicsik nem TV-z nek!Vagyis ne értsétek félre imádom a CN-t de a pindúr pandúrok gázok!

    VálaszTörlés
  2. Én ezzel fordítva vagyok. Rühellem a mai CN-t, és ciki nem ciki, fiú létemre kedveltem a pindur pandúrokat. Negatívan állok hozzá a "kreatív" csapat miatt, nem akarok senkit sem megbántani, de számomra a CN évek óta halott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "kreatív csapat" sajnos nem hangzik túl jól, legfőképp Nick Jennings nevétől ver ki a víz, aki azért a borzadályos Kalandra fel!-ért felelős. Az eredeti alkotók, mint McCracken vagy Paul Ruddish átigazoltak a Disneyhez és Genndy Tartakovsky is elhagyta már a Cartoon Network stúdiót.
      De mindegy, ettől függetlenül nem biztos, hogy rossz lesz.Csak ugye, a korábbi nézők akarva-akaratlan összehasonlítják az eredetivel és ez így van jól.

      Törlés