A Boomerang két kiemelt marketingkampánnyal népszerűsítette magát – foglalta össze a Turner. Az elsőre télen, míg a másodikra (amelyet vehetünk úgy, hogy a Cartoon Networktől öröklődött) két lépcsőben: tavasszal, illetve a következő télen került sor.
Februárban az új arculat kapcsán indult egy csatornaismertségi kampány, melynek során budapesti „sétáló óriásballonok” mellett reklámplakátokon, a kábelszolgáltatók oldalain és magazinokban is hirdették a Boomerangot.
Húsvét alkalmával elindult a Boomerang Nyuszi Expressz, amely a Nyugati pályaudvarról a Vasúttörténeti Parkba szállította a családokat, akiket a „Keresd a nyuszit!” játék várta. Zenei programok is várták a vendégeket a Picur Rádió Színpadon.
Decemberben pedig a hagyományos Télapó Expressz is kigördült a budapesti pályaudvarról, ezúttal a Boomerang színeiben. Az Orient Csarnok színpadán az Iszkiri zenekar műsorával indult a télapóvárás, aki ünnepi díszben pompázó gőzmozdonnyal érkezett a csarnokba, hogy minden gyermeknek egy mikuláscsomaggal kedveskedjen. A csomagkiosztás után ingyenes fotót lehetett készíteni a Mikulással és Scooby-Doo-val.
forrás részben: Turner
Februárban az új arculat kapcsán indult egy csatornaismertségi kampány, melynek során budapesti „sétáló óriásballonok” mellett reklámplakátokon, a kábelszolgáltatók oldalain és magazinokban is hirdették a Boomerangot.
Húsvét alkalmával elindult a Boomerang Nyuszi Expressz, amely a Nyugati pályaudvarról a Vasúttörténeti Parkba szállította a családokat, akiket a „Keresd a nyuszit!” játék várta. Zenei programok is várták a vendégeket a Picur Rádió Színpadon.
Decemberben pedig a hagyományos Télapó Expressz is kigördült a budapesti pályaudvarról, ezúttal a Boomerang színeiben. Az Orient Csarnok színpadán az Iszkiri zenekar műsorával indult a télapóvárás, aki ünnepi díszben pompázó gőzmozdonnyal érkezett a csarnokba, hogy minden gyermeknek egy mikuláscsomaggal kedveskedjen. A csomagkiosztás után ingyenes fotót lehetett készíteni a Mikulással és Scooby-Doo-val.
forrás részben: Turner