2016. március 9., szerda

A Boomerang 2015-ös kampányai

A Boomerang két kiemelt marketingkampánnyal népszerűsítette magát – foglalta össze a Turner. Az elsőre télen, míg a másodikra (amelyet vehetünk úgy, hogy a Cartoon Networktől öröklődött) két lépcsőben: tavasszal, illetve a következő télen került sor.


Februárban az új arculat kapcsán indult egy csatornaismertségi kampány, melynek során budapesti „sétáló óriásballonok” mellett reklámplakátokon, a kábelszolgáltatók oldalain és magazinokban is hirdették a Boomerangot.



Húsvét alkalmával elindult a Boomerang Nyuszi Expressz, amely a Nyugati pályaudvarról a Vasúttörténeti Parkba szállította a családokat, akiket a „Keresd a nyuszit!” játék várta. Zenei programok is várták a vendégeket a Picur Rádió Színpadon.


Decemberben pedig a hagyományos Télapó Expressz is kigördült a budapesti pályaudvarról, ezúttal a Boomerang színeiben. Az Orient Csarnok színpadán az Iszkiri zenekar műsorával indult a télapóvárás, aki ünnepi díszben pompázó gőzmozdonnyal érkezett a csarnokba, hogy minden gyermeknek egy mikuláscsomaggal kedveskedjen. A csomagkiosztás után ingyenes fotót lehetett készíteni a Mikulással és Scooby-Doo-val.


forrás részben: Turner

2 megjegyzés:

  1. Mik lesznek az adó 2016 áprilisi újdonságai?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig igyekszünk azonnal közzétenni a közleményeket, most azonban még nem kaptuk meg a Boomerang közleményét. De maradj velünk, mert a napokban beszámolunk a Boomerang 2016-os terveiről és a CN 2015-ös marketingkampányairól is, emellett érkezik egy újabb, CN-es közlemény.

      Törlés