2016. június 21., kedd

A Cartoon Network újradefiniálja a tévézést a Bűvös varázskardok franchise-zal

A Fast Company amerikai üzleti magazin által nemrég a leginnovatívabb médiamárkák egyikének nevezett Cartoon Network újradefiniálja a nézői élményt legújabb franchise-a, a Bűvös varázskardok (Mighty Magiswords) megalkotásával.


A 2015-ben debütált Cartoon Network Anything alkalmazásban megjelent 15 másodperces, illetve 3 perces epizódokból álló kaland-vígjátéksorozat egy fiú-lány testvérpárt mutat be: Prohyas és Vambre célja az összes mágikus kard összegyűjtése. A Cartoon Network ezen a nyáron fokozatosan mutatja be a franchise-ot, kezdve a szereplőközpontú rövidfilmekkel, a webes játékokkal és TV-reklámszpotokkal. Ezzel egyidőben közel négyszáz darabos platform-specifikus tartalomcsomag is elérhetővé válik, benne epizódokkal, videóblogos bejegyzésekkel, webes, illetve mobilon elérhető játékokkal, valamint egyéb interaktív tartalommal. A rajongók emellett elkezdhetik gyűjtögetni kedvenc kardjaikat.

A A Kyle A. Carrozza alkotta és a los angeles-i Cartoon Network Studios-ban készülő Bűvös varázskardok 11 perces epizódjaival 2016 őszétől látható a hazazi Cartoon Network csatornán.


via GIPHY

„A Bűvös varázskardok megalkotása egy hihetetlen kaland volt: interaktív digitális terméknek indult, majd igazi multimédiás világgá fejlődött tovább” – mondta Rob Sorcher, a csatorna tartalomfejlesztési igazgatója. „Azt reméljük, hogy a sorozat új platformokat, utakat nyit a nézők számára, akik ezentúl nemcsak nézhetik a műsort, hanem részt is vehetnek benne.”

forrás: Turner

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése