2013. december 5., csütörtök

Kamu C8 – Az igazi történet

Mint már ismertettük, jövőre indul a C8 nevű csatorna, amely előreláthatóan a január 31-ével megszűnő Animax helyén fog sugározni. Egy vagy több csaló elindította a C8 Facebook-oldalát, amelyet hivatalosnak állítottak be és összevissza ígérgettek. Én írtam a következő nyílt levelet, amit hiánytalanul közlünk.

Annyi biztos, hogy a következő személyek valószínűleg egy és ugyanazt az embert takarják. Erre elég sok bizonyíték van. Márk Tibor Gémes, Angel Angelus, Jason DiLaurentis, Sesshomaru No Taisho, Mark Winchester, Blair Selena. Az igazi nevét nem merte vállalni, csak az ilyen tinipicsáknak készült amerikai sorozatok karaktereinek nevét vette magára, de az írásstílusok kísértetiesen megegyezik + mindig más profillal próbálták hitelessé tenni az aktuális kamut. Ők terjesztették az Animax oldalán is és egy csomó más magyar animés oldalon is.


Vannak izgibb és uncsibb részei is a szövegnek. Elhittem neki, hogy a Viasat Animés „bakiját” valóban megbánta, sőt én vettem rá, hogy vallja be az igazat a Rajzfilmövezetnek, akik írtak róla egy cikket. De amikor Az első csókos oldalt is lájkolta, már gyanakodtam. A C8 lájkolása pedig végképp betette nálam a kiskaput. Az Animax oldalán a mások bejegyzései alatt ha rákeresel azokra a nevekre, akiket leírtam és összehasonlítod az írásukat, nagyon meg fogsz lepődni. Miután kibasztam, volt képe azt írni, hogy mindenütt keresett, mert aggódott értem. Utána meg én lettem a nagyokos diktátor, aki elnyomja az animerajongókat…


Kb. mintha én lennék a „gonosz” Orbán Viktor, ők meg a „demokratikus” ellenzék, akik a rajongóknak (választóknak) megadják a szabadságjogokat és az egyenlő bánásmódot. Az egész mizéria ezzel kezdődött (az én ötletem volt): https://www.facebook.com/Animee13/posts/644139425618008 Ebből csináltak ők „Viasat Animét”, amit megbuktattam, de nem adták fel és várták a kedvező helyzetet, hogy újra kárt okozzanak. Mellesleg a közmédia egyelőre nem tervezi az animéket, de legalább megfontolják. Azt szerettem volna elérni, hogy rengeteg animerajongó bombázza a csatornát. Ehhez úgy gondoltam, hogy kellene a népszerű magyar animés oldalak segítsége is. Egymás alatt linkeltem őket, kértem az érdeklődőket, akivel szerveztük a dolgot, hogy írjanak nekik ez ügyben (mindenkinek nem írhattam én). A csalók a linkeket pedig telespammelték a Viasat Animés kamujukkal. Az M2-s ötlet kvázi megbukott, de ők egy-két napig tudtak ámítani néhány embert. Viszont a C8-as oldaluk kurva sikeres lett, mert olyan csatornát céloztak be, ami még nem is létezik. Nemcsak a kamusok támadtak, hanem elvileg animések is, igaz ők politikai alapon. Szóval két szék közt a pad alá estünk. Sokan mindenesetre összefogtak, amit jó volt látni. Sokan mindent megtennének a szinkronos animékért, épp ezért el is hisznek mindent. Szándékosan nem javítottam ki semmit, mind a kamukirály szavai és „helyesírása”. Össze lehet hasonlítani az oldalai írásával, illetve az álprofilos emberkék írásával. Meglepő hasonlóságokat fedezhet fel bárki.

Mivel most már nemsokára úgyis belebukik a C8-as bagázs, ezért úgy gondoltam, hogy kijátszom az utolsó aduászomat. Nyilvánosságra hozom mindazt, amit az oldal feltehetőleg egyetlen adminja írt nekem (igen, kb. egy hónapig voltam olyan naiv, hogy bevegyem a „megbánását”, amit a Viasat Anime miatt tanúsított, de többszörösen is eljátszotta a bizalmamat). Most lehet engem szemétnek tartani meg minden, de aki engem lediktátoroz és minden szarnak elhord, az mást nem érdemel. Nem javítom a helyesírási hibáit, közlöm mindazt, amit ő írt és érdekes lehet (amiket én írtam, az most nagyrészt lényegtelen). Egy grafológusnak szívesen kiadnám, aztán kiderülne, hogy az írásstílusuk alapján egy és ugyanaz a személy (pl. a remélem megérted/megértitek szókapcsolat gyakran előkerül). Sőt még az „angoltudásáról” is írt, illetve a sok álprofilos, amerikai sorozatszereplőt felhasználó dologról is. Nem beszélve arról, hogy kevés barátja van, amiből azt a következtetést vontam le, hogy vágyik a figyelemre, az elismerésre, a lájkokra és a hatalomra. Mi más tudná megadni neki mindezt, mint egy kamu oldal, tele hamis, ám népszerű ígéretekkel? Amit pedig Stohl András börtönbüntetéséről mondott, az egyenes ironikus az ő helyzetét nézve.

„szia. írt már valaki a viasatnak?? Tudnak rólla egyáltalán hogy lesz egy új csatornájuk? >< XDD Csak tudod olyan rossz érzés ,amikor valaki előt elhúzzák a mézes madzagot. Csak tudod , én ilyen álmodozó típus voltam mindíg. Ja igazad van. De mi van akkor ha a Viasat elgondolkodna komolyan a kamu csatorna hatására egy igazin? Pláne ha látná hogy nem csak egy anime blokkra , hanem egy csatornának is hogy örülne mindenki?? Kamu oldal kapna mondjuk több 1000 lájkot és megnézné azt a reál viasat. azt hiszem pislognának hogy mennyi igény van magyarországon az animékre. Mert ennyi erövel igaz is lehetne. Hisz nem a pénzen múlik a dolog. Ja igazad van. De én már tudod minek is örülnék?? Ha a Viasat csoport felvásárolná az Animax-et. És este 20.00 órától tényleg animéket vetítene csak a viasat. Igaz nem 24 órás csatorna lenne az sem. De jobb lenne mint a mostani Animax-es állapot az tuti. Ja. Ha a Dragon Ball Z-ből nem vetítenének naponta dupla részt. Akkor a másik DBZ helyén lehetne sugározni új animesorozatot is. Nem értem hova siet a Viasat 6 a DBZ-vel mikor csak eggyelőre a második évadot vették meg??? Ennyi erővel akár heti egy részt is adhatnának a DBZ.ből nem??? Mire véget érne hetenként addigra meg már megvenék a harmadik évadát. Vagy nincs igazam? Dupla rész helyett inkább lenne két különböző animesorozat. Többre mennénk vele szerintem. Ha lassan veszik meg az évadokat az ismétlések helyett inkább a heti 1 epizód nem???? Csak azt nem értem hogy 1997-ben az RTL Klub ot abszolút nem érdekelt a Dragon Ball miatt hány millió Ft-ot szabott ki nekik az ORTT amikor részletessen megmutatták hogy ifj. Sátán is fájdalmakkal nyögtécselve leswzakította a saját karját nagy vérspriccelést követve. Mondjuk hozzá tartozik az igazsághoz az is, hogy anno az RTL -nek rengeteg kölcsöne volt hogy fentartsa a csatornát. Ezért gondolom inkább a nézetség és a reklánokból származó milliók voltak az elsődleges szempontok. De igazad van. Úgyanúgy leszarva minden hétköznap délután vágatlanúl , úgyanezt megcsinálhaták volna. Mint a Dragon Ball idején. (…)Köszönöm a hasznos infókat. Mert most élni is alig van kedvem. Kedves vagy. Ja de én már 16 éve folyamatossan súlyos depreszióban szenvedek. Most vagyok 28 éves. És most a legrosszabb az állapotom. Amelyhez nagyban hozájárúl az utálatos családom. Akik ki nem állhatnak. És a szegény falu ahol élek. ahol nem látok másokat csak idős néniket. szórakozási lehetőség nuku. barátom külföldön él németországban. azóta barátaim sincsenek megszakadt a kapcsolat. barátnőm soha nem is volt ezek miatt a dolgok miatt. anyagi helyzetünkről ne is beszélve. kész csőd. Házunkat a bank viszi. apukám 15 évesen szemem láttára halt meg. anyukámmal élek aki infarktust kapott rá öt évre. fele szívizma elhalt. én intézem a háztartásbeli dolgokat és a hivatalos ügyeinket. mondanom sem kell szorongossan. rámszakatt hírtelen gyerekkoromban minden. a bátyám kitagadott minkett a jelzálog miatt. holott ha nem vettük volna fel a patkányok már rég felfalták volna az egész házunkat. így aláfalazásra kellett a hitel. bezzeg a bátyám nem segített akkor sem. szóval négy fal közé vagyok zárva. enni alig tudok mert nincvs mit. kinti vécénk van csak. teli van patkányokkal átjárnak a szomszédból. ennél még a börtönélet is jobb. ott enni is adnak. társaság is akad. angol véce is van. tehát monthatni pokol az életem. Jövöképem éppen ezért egyenlő a 0-lával. Őszinte leszek. Nem én csináltam (a Viasat Animét). Hanem már többszőr megjártam más oldalaimnál is, hogy akiket felvettem admintársnak elvették az oldalam és olyan dolgokat posztoltak ki ami nem is volt igaz vagy nekem eggyáltalán nem tetszett. Ezért letíltottam minden admint az oldalról. És ezért keresek megbízható új adminokat akik nem verik átt az embereket. Egyiknek pont rád gondoltam. Mert rád felnézek anmit csinálsz az animék és az Inuyasha ügy érdekében. És a tegnapi beszélgetésünk után úgy gondolom hogy akár jó barátok is lehetnénk. Az igazat megvalva az oldal admintjai közűl én sem tudom hogy ki csinálhatta a csalást. Ezért is tiltottam le mind. És akiket letiltottak feloldottam. Hogy bárki írhat nyugodtan az oldalamra. Remélem most már megérted. Megértem az indulatod. És jogos amiket írsz. De én max csak 40 % ban vagyok voltam ebben hibás. Hisz nem mindíg itt vagyok. Amint látod ez a profilom RPG szerepjátékos profil. Tehát nem csak anime hanem Vámpírnaplók, The Originals, és Pretty Little Liars rajongó is vagyok. Vannak ilyen profiljaim is. Vámpírnaplós oldalam is. Valamikor például csak 1 hónapig az egyik profilomon vagyok fent, és csak az egyik oldimmal foglalkozom. Éppen ezért megdöbbentett engem is ha hiszed ha nem. Hisz az emberekben nem lehet bízni, mindenki hazudik és a saját érdekében csal. Amit még mindíg nem tanultam sokadjára sem meg pedig kellene. Mit gondolsz ha nem melletted és az anime ügyeiért vagyok itt akkor miért adtam minden hozzászólásodban neked igazat. Sosem voltam a terved ellen. Én is azt szeretném mint te. Gondolj bele. Mután letiltottam a hazug adminokat miért küldtem volna meghívót ha nem azért mert nem tehetek rólla. Engem is kihasználtak és átvertek. Nem csak az animerajongókat te. Nem kell nekem hinned. De mi okom lenne hazudni. Vagy miért fedtem volna akkor fel magam??? Gondolkoz el rajta. Sajnálom amit a gerinctelen ismeretlenül felvett társaim okoztak az oldallal. De mint írtam nekem ehhez csak 40 % közöm volt. Én nem posztoltam és nem hazudtam senkinek sem. Minden hozzászólásban a célotok mellé áltam. És temelléd. Ezt ne feledd el. Sosem voltam ellentmondásos pláne nem tegnap. Gondolod hogy hazug ember lennék amikor megbízok benned. Tudod hogy senkinek sem nyílok meg pont a sok hazug ember miatt akik csak átvertek. Akármit is gondolsz vagy hiszel rollam én tisztellek és felnézek rád és ki álok az anime ügy mellett. Ez az anime viasatos dolog meg pont az elentéte volt a dolognak. akkor miért csinálnék ilyet???? Köszönöm a tanácsaid. És igazad van mindenben. Sajnálom. És ha megutálnak is ért, mindenkitől bocsánatot fogok kérni még a kirugott ismeretlen adminok nevében is akiket ma azzonnal kirugtam az oldalról. Azt hittem hogy majd befejezik és nem dúrvúl majd el így a dolog. De hibázatam és igazat adok mindenben. Rossz hibás döntéseket hoztam. Sajnálom. Igazából angolul alap szinten tudok sajnos. Helyesírás meg azért rossz egy két helyen mert olyan típus vagyok aki beleéli magát az írásba elütöm elnyomom félreírom stb.. az ihlett miatt és hogy minél hamarabb befejezzem a dolgot nem figyelek oda egyáltalán hogy helyessen van e írva valami vagy sem. ez nagy hibám tudom. javítanom kéne rajta de túl türelmetlen vagyok hozzá. Én ezek szerint akkor én pont az ellentéted vagyok. Én munkával is hajtok mint az örült csak hogy minél hamarabb befejezzem és nyugtom legyen. Ja ez meg a másik >< XD De igaz. Te tényleg szépen helyessen írsz. Ügyes vagy.
Mostmár tutira minden animés útálni fog. Te se kedvelsz már látom.
Ne is mond. Így is nagyon bánt még a lelkem.
már gyerek korom óta szerettem a vámpíros filmeket. Buffyn és az Angel meghatározó sorozatok az életemben. Nagy rajongója vagyok szintén e két sorozatnak is. A PLL-nek a története fogott meg mej rejtélyes és misztikus. És nem utolsó sorban dögös csajok a főszereplői.
(…)Igazából a Vámpírnaplók magyarúl nem érdekel mert Elena hangja az eredeti nagyot üt. páratlan. Bár a magyar szinkronszinészek profizmusát is elismerem. Tisztelettel adózom a magyar szinkronszinészek előtt vanak kedvenc szinkronszínészeim is.
(…)Látod már megint a gyors gépelés elütüttem a betüket :DDD Gyorsan akartam befejezni ez a helytelen írásom fő forássa XDD
Amúgy ne hogy azt hidd hogy nem tudok, ha nem akarok helyessen írni ám. XDD:D Olvasni úgy tudok hogy nem lehet észrevenni hogy olvasok. Hanem a saját stílusú beszédemet felvéve mondom a leírt szöveget. Így nem tűnik fel hogy olvasok. Nem véletlenűl érdekel a szinkronszínészet is.
(…)Egyébként nem a szavak helyesírásával van a legnagyobb gondom. Hanem azzal hogy sosem tudom eltalálni hova kerűljön az a fránya vessző. Mármint a mondatokban.
De nagyon égőnek találom hogy nem tudom eltalálni a vessző pontos helyét. Amúgy meg nem tartom magam butának.
(…)De már csak én vagyok. Te lehetnél a fő admin. Azt csinálhatnál az oldallal amit csak akarsz. Én már ezek után csak benned merek megbizni. Senki másban sem. Lejárattak stb... A pofájukat meg nem vette fel senki csak én vittem el a balhét.
Kár pedig már több mint 30 ember lájkolta az oldit. Csak nem aktívak rajta sem a magyarok sem a külföldi ismerőseim az a baj.
Értem. De azért írok angolúl is mert ha az idővonalamat megnézed. Rengeteg az angol ismerősöm. ahol pedig van Inuyasha. Azért írtam két nyelven. Érted? Amúgy rendben *-*
Igazad van. De micsináljak a rengeteg külföldi rajongóval akinek tetszik az oldal . És már lájkolta is???
ez a legkevesebb amit megtehetek. azok után a mocsadék adminságokat ki kuncsorgó adminok miatt. akik ben megbiztam. ha rád bízom. Tudod mi az érdekes más oldalal legyen az vámpírnaplós Odaátos soha nem jártam így. És rendessen megy csinálnak mindent amit kell. ez az eset engem is meglepett még jó hogy feljöttem emlékszel?
(…)Én viszont eggyedűl nem vagyok rá képes. Nem azért mert fogyatékos vagyok. Hanem mert sorozatfüggő is vagyok. És más egyébb dolgom is van amiről csak te tudsz. Pár posztot tudnék naponta vagy pár sort max.

(…)Tudom. és igazad van valahol. De miért lenne azon kívűl baj ha mondjuk újraszinkronizálták volna. És SonGokunak mondjuk Moser Károly Ifj Sátánnak maradhatott volna. Son Gohánnak végre fiú hangot attak volna. Stb.. Úgy talán jobban megnézném vágottan is talán. Mert nyújtana valami új érzést. Mint a Dragon Ball GT esetében is. Jó volt magyar szinkronnal nézni még ha csak a vége tetszett is akkor is.
Az Action Man c. CGI s animációs filmsorozatnál sikeressebb volt a viasatos fajta szinkronváltozat mint a régi RTL KLubos. Mert az RTL esen Alexnek tini hangott adtak a Viasatos verzióban érett 30 körüli férfijét. Molnár Ilonát kicserélték benne Bogdányi Titannillára. És Dr . X hangja az RTL en Ifj .Sátán akit kedvelek. De a z rtl nem változtatta meg a hangot mikor dr. X Brendon testét elfoglalta maradt ugyan az. Míg a Viasatos szinkronverzióban megváltoztatták és bár nem Csík Csaba Krisztián maratt volt a Viasatos verzióban Dr. X magyar hangja még is jó hangot új jó hangot kapott minden karakter. És a fordítás is jobb a Viasaté. RTL Robobogarak. Viasat Triatlonok. Viasat nem gyerekítette és butította le a szinkront. inkább meghagyta az eredeti nyelvén azt. Nekem meg is van az Action Man összes része. Persze örülök hogy nem a z RTL Klubos szinkron hanem a Viasatos amit az SDI vel készitetett.

(…)Ne is mond a kedvenc francia sorozatom Az első csók . De örülnék ha viszont láthatnám valamelyik csatornán *--*
(…)jó veled beszélgetni mert tájékozott vagy. És sok infót tudsz amit én nem. XD
(…)Kérdeznék valamit. Szerintes az AXN Black csatorna húzta csak az agyunkat az animációs premierekkel??? Eddig pár címen kívűl nem erőltették meg magukat. Azt hittem legalább olyan blokkot csimnálnak majd , mint a Viasat6. Ha nem is animékkel de rendes grafikájú nézhető animációs sorozatokkal? Eről nincs még semmi fejlemény a igéretüket illetően?? És a M2 es projektel hogy állunk?? Vagy a Viasatossal? Kapot valaki bármelyik csatornátol is érdemi választ tőlük és az ügyel kapcsolatossan??
Csak azt nem értem mért jó ez az AXN-nek. Akkora beharangozást csináltak a két csatornának. Közben meg egy rakás szar mind kettő. Én mondom is le a hó végén mind a kettőt. Elég az a szugyok AXN. Ott is megtalálható előbb utóbb ami emezeken megy vagy ment. Tv2 ön leadott Ügyfélistát reklámozták a Whitra. De könyörgöm. Akkor azért sem érdemes már nézni hisz olyan hülyék hogy elkezdik azt a fő csatornájukon az AXN en is vetíteni. Tehát hatalmassat csalóttam. Két csatorna kuka ahogy van. Egyedűl az Animax ért tényleg valamit a sok szemét AXN ek közül. na meg annó a sci fi. amíg el nem rontották azt is.
Az egész Sony cég úgy ahogy van Japánból ered. Főnökük tehát Japán. Csakúgy mint ezen van a hangsúly most figyelj amit írok. Az Animax Japán törvényileg bejegyzett megváltozthatatlan védjegyű név. Márka. Ami az Anime és a Max tehát Max Full Anime fúzióból származik. Amit japán a logó alatt kis R jelezz hogy védve van. Csak úgy mint a HBO. A kérdésem ebből adodóan az lenne. Hogy a magyar Animax büncselekményt követ el sok országban. a fő cég a fő animax licenc és jogvédett műsorszolgáltató ellen. amelynek székhelye japán. és még a címét is tudom stb. Hogy nem vetít animéket a logót és a nevet jogtalanúl használják. Hisz anime nem hogy Max hanem anime zérónak is átnevezhetnék. De nincs joguk. Mert az animax egy márka név márka tartalmakkal. Én arra gondoltam. Mi lenne ha feljelentenénk őket a Japán animax TV nek hogy visszaél mind a Japán által létrehozott Sony névvel mind pedig egy olyan csatornának adja adják a törvényes védjegyes anime csatorna logójukat. ahol nincs is anime. Ez felháborító. Japántól ha ezt megtudnák. akkor rámenne egy csatornájuk olyan per lenne belőlle az tutti. Én írhatok a japán Animax tv nek. azt hjavasolnám jelentsük fel a közép európai animaxet a jogtalan névhasználatért. és amiért lerontották az eredeti és más országokban virágzó animax leányválalatok hírnevét. Mi eről a véleményed? Benne lennél? Nagyobb gigantikussabb falat ez mint az edigi kampányaink. De megérdemelnének a főnőkőktől egy kis fejmosást vagy nem??
De ezt akkor sem tehetik meg büntetlenűl. Ez olyan lenne mint ha az amerikai HBO leszarná hogy valahol nem mozifilmeket hanem régi szarokat sugároznának. Még itt is betartják a fő HBO csatornai trendet. akkor Keleten az Animaxosat is bekéne. Ez így büncselekmény. Itt nem csak szimpla szerzői jógvédelemről van már szó. Hanem egy márkanév hivatalos bemocskolásáról. Anno gyüjtöttem a Dragon Ball os mangákat jó drágák voltak 500 Ft kb. de a rajongás miatt megvettem. Fekete fehér volt magyarországon atták ki biztos emlékszer még rá. nekem megvan minden szám amit kiattak. És a szerző kérésére . Tehát Akira Toriyama kérésére balról jobra kellett lapozni és olvasni azokat. ha csak ezt megszegte volna a kiadó tudod mit tehetett volna Toriyama. És ez nem csatorna csak képregénykiadó volt magyarországon. És még sem mondhattak nem térhettek el a szerző utasításától hogy kinézetben is stb lapozásban is tényleg mangát adjon ki magyarország. És könyörgöm hasonlísd össze az csak egy manga volt lefordítva Japán szerzői kitételekkel a kiadásokról. Nem egy csatorna?? Másrészt a média. Ha megnézed a animék listályát találsz nem is egyet amely a japán alkotók kérésére nem készülhetett hozzá magyar szinkron csak felírat. Oda is van a dvd megrendelésekhez írva. Mit gondolsz a kiadó mitt kapott volna ha megszegik a forgalmazó utasítását a kiadással kapcsolatossan? Tán dícséretet. Ha le mernék szinkronizálni annak ellenére hogy japán megtíltotta. Megbüntették volna a magyar dvd forgalmazót te?? Ne mond már ez sokkal nagyobb bün tett amit a magyar sony követ most el. és van pofája othagyni az animax logót. visszaélve ezzel a logó jelentéstartalmával. Jelentsük fel Japánba én azt mondom. Megér egy próbát. Tudom a címét a székhelyét még az utcát is hol van japánban. Minden vágyam hogy megfingassam egy kicsit az AXN-t amit velünk rajongókkal művelnek.
De én nem anime cimekről mesélek. Hanem hogy a törvényes licencet a logóra japán nem más jegyeztette be. és itt nállunk jogtalanul használják a nevet. Ez olyan mint ha valaki a plágiumhoz tudnám hasonlítani könyvek nél. Kitalál valaki leír egy könyvet. a Boltok polcán meg meglepődve olvassa hogy ez az ő szellemi szüleménye története szóról szóra. de a na könyv címét és a szerző neve nem stimmelne. Mert elopták érted már hova akarok kilyukadni ???
De éppen ezért nem a régióknak akarok írni. Mert abból max tényleg az sülne ki hogy elsímítanák egymás közt az ügyet. De ne feledd hogy a főnököknek is van főnöke a régiók főnökének is van egy főnőke. Mit gondolsz miért nem a kicsinyke faágaknak írnék. Hanem egyenessen az egéssz teremtőéhez az Atyjukhoz jelenesetben ez a Japán teremtő lenne az ottani sony és Animax a Nagy főnök az apa. Ezek itt mind kis miskák. És ha a teremtőjük rájuk parancsol vagy a körmükre néz. Ne mond már hogy nem fosnának be amikor 1000 rek vagy milliók állásáról lenne szó. Nem mernének se köpni se nyelni. Pláne hogy ithon is egyre több a japán. és egyre többen beszélnek japánul. Nem hiszem hogy ha az agya egy küldötte elátogatna középeurópába. nem lenne semmi baj??? Na neee. Tölük függ az összes régió? Ne viccelj már. És itt most nem csak magyarországról van szó. Hány külföldi csatornán ugyan ez megy mint itt nálunk ez a szar. az már óriási lefedetség amelyt már így az atyát tutira nem hagyná hidegen. hogy országokban tették öket tönkre?? Na ne márr? Viccelsz ugye??? Kisfőnőkváltás kel ide amiről én gondoskodok. csak egyedűl én ehez kevés vagyok. de látom rád nem számíthatok ez ügyben
Montam hogy nem a vetítés a legnagyobb bajom. Hanem az hogy egy szellemileg jogvédet törvényileg védett logót használ még mindíg a magyar AXN jogtalanúl. Mikor már tartalmilag Nem anime semi köze a csatornának az animékhez. Ez bűncselekmény. Nem érted??? Nem tehetnék ezt meg. Akkor tehetnék meg ha ők maguk találták volna ki a csatorna nevét tudod? De így semmi esetre sem. az A plussz megtehetné ha még lenne mert saját név. Nem akkora licenc és világhíres bejegyzett márkanév mint az HBO vagy az animax. Az a baj hogy nem érted mit akarok mondani. Nem ment átt teljessen.
Hálistenek legalább a név meg fog szünni. de ezzel örökre vége az animéknek magyarországon ugye tisztába vagy vele???
Tudom. de a horror népszerűbb idehaza mint az animék sajna. Én nem kergetek felesleges álmokat. Magyar csatornák valamiért alapból írtóznak az animesorozatok vetítésétől. Jobb lesz jobban jársz ha te is végre feladod. 16 éve ugyanígy kampányoltam mint te. telefonon is hívogattam a tv csatornákat. És semmi értelme nem volt. Van pofája most leasni 14 évre a DBZ-t a viasatnak amikor én anno és több 1000 ren kérték a viasat 6 on még 2000 környékén én is bombáztam őket levelekkel. akkor néztem volna tovább vágottan. de amióta megszerezték a szinkront és vágatlan szép minőségű tisztaszínű részek megvannak megnéztem őket. most már így nincsen semmi értelme. anno kellet volna. ha akarom az aktuális részt berakom dvdbe és megnézem szinkronossan vágatlanul. ennyi. Jobban teszed a saját magamból tudom ha beledőrődsz. a sorsot nem tudod megváltoztatni. ha anno DBZ petició ami nem 1000 db. volt mindenhol a hírekben az ment. nem atták le miután az rtl- nek lejártak a vetítési jogaik pedig a cooltv re mindenki írt stb. én is. felelslegessen. Talán lesz InuYasha az is majd 14 év múlva.
Nem örülök. Mert 14 évet késtek vele. És sokat küzdöttem az elmúlt 10 évben mire feladtam hogy sose lessz. belefáradtam kiégtem. Minden pénzgyűjtéses dologról tudok ezzel kapcsolatban. Higyél nekem. Nem fogsz tudni jobb ha belenyugszól. Annál kevésbé fog bosszantani a tehetetlenség. Higgy nekem. Én csak tudom.
szia. és ne haragudj. Nem ált szándékomban felbosszantani én csak jót akarok hogy ne hogy úgy járj mint én. Bocsánat. Elnézést kérek. Szia.

(…)Hello. Te Pesti vagy???
Mert mennem kéne hétfőn délre az RTL KLubba. VV6 castingra vagyok hivatalos délre. Azt hittem hogy te tudsz nekem majd segíteni.
Értem. Köszi szépen. Ez is nagy segítség. Egy ilyen válogatás szerinted mennyi ideig tart? Nekem 12:00 lát montak hogy menjek oda. Csak azért kérdem hogy mi van ha aznap , haza sem tudok majd jönni? MIt fogok csinálni akkor reggelig??
Pestől 250 Km re lakom. Csongrád megye Szeged. Nagyon messzire. Lehet hogy el sem megyek mert nem olcsó mulatság. És 4 óra az út oda vissza.
De nem gondoltam hogy felhívnak. Mert máskor is jelentkeztem egy műsorba, és akkor se tették meg. Szóval meglepett hogy most miért is? Érted, XDD
Még ha nem is jutok be de legalább a beszavazóig jó lenne elmenni. és tudnának róllam és a tehetségeimről az emberek. És nem néznének le.
Tudod én olyan vagyok mint Attilla. Nem viselkedésre ne ércsd félre. Nekem sincs a beteg anyukámon és a kutyámon senki. az én szülinapom is furcsálnám ha megünepelnék vagy szóbahoznák csak , mint nálla. én sem kapok sött nincs is nállunk még karácsony sem. se fa semmi. a tesójaim leszarnak bennünket. pénzhajhász maguknakvalók és önző mind. nem család a miénk. én gondoskodom anyukámról és kész. többiek leszarnak minket élümk e vagy halunk nekik mindegy. ezért szeretném megnyerni a játékot és ezért taktikáznék is 1000 rel az tuti. Mert elegem van mindenből ez a hely tett depissé. ha kimozdulhatnék és fiatalok vennének körül más lenne. hidd el. nekem nem volna ott bezártság. hisz én itthon is bevagyok jelképessen. nem járok bulikba barátaim sincsennek stb.. nekem az hogy nem mehetek ki nem okoznas gondot. de legalább ehetnék rendessen.
És ki tudja talán barátokat is találnék.
(…)Igen. Sajnos. Elég baj. Csak az volna jó , ha nem csak ők hanem én is nyernék belőlle valamit. Csak mivel hogy mindenki leszar. Oda is egyedűl kell mennem mint egy kivert kutyának. Mert anyukám a szívbetegsége miatt még csak el sem tudna kisérni. Más meg nem jönne. És hülyének tartanak csak. Ilyenkor szoktam elkeseredni. Csak jó volna olyan jfeladatokat csinálni pletykálkodni. ismerkedni taktikázni stb. élvezném.
(…)Ne hogy vissza vegyék már azt a bünöző drogos alkesz stohl Bucit . Abban akorát csalódtam. Pedig régen szerettem. Több börtönt érdemelt volna. ráadásúl mindíg ezt csinálja. Ki kell várni megint mikor tör rá megint az 5 perc.
(…)Nem a csatornát fikáztam. Nem láttad azt a pontot a vágásos résznél hogy írtam. Hogy nem a Viasat tehet rólla hisz vágatlanúl csak este adható? én a csatornát szeretem. Montam hogy a smallville miatt is örök hálám nekik. És ez a csatorna ahol érdemileg időssebbeket megcélzó animét adnak. Csatornát dícsérem. arról meg nem tehetek ha a vágások nem tetszenek. szerintem senkinek sem.
(…)Elhiszem. Csak tudod nekem megvan az InuYasha full zenei albuma AMV-k stb. Majd megnézem őket persze. Sokszor valamikor a történetet lájkolom, és amit írsz a videókhoz. Nincs mit . Csak így tovább. Ügyes vagy.
(…)Akkor a Megamax meg fog szüni vagy mi?? Vagy csak a tulaj változott meg? Megamax az nem rossz kis csatorna. Talál az idősebb korosztály is rajta nézni valót. Még én is. Pl. Saladint azt szeretem. Huntik az is jó volt.
(…)Én imádom az első csókót kb. 13 éves lehettem annó.*--* Nem tudtam hogy bűn lájkolni egy kedvenc sorozatom oldalát. Tudod hány sorozatot kedvelek? Megnézheted. Semmi köze a kettőnek a dologhoz. És egyáltalán nem vagy. Hülye. Csak nem vagy naív. És ez jó. Egyébként ha jól láttam már több mint 100 an kedvelik a sorozatot.
(…)És én betartottam az igéreteimet is neked. Oldalam megszüntettem. Meletetek álok szerintem ezt már sokszor bizonyítottam is. a Botlásaim ellenére.
Nem vagyok tökéletes beismerem.
(…)Egyébként mindenkinek vannak szerintem ellenségei. Én meg ezek után amik történnek egy oldalt sem hozok létre. Egyedül nem foglalkozom vele. Lájkokért meg nem akarok harcolni senkivel sem. Emberekbe meg pláne nem bízom rajtad kívül Nyugisabb az élet oldal nélkül. Még ha nem is bízol soha bennem , azt is meg tudom érteni. De te is értsd meg. Rajtad kívül , másban nem merek megbízni.
(…)Sokan bejelölnek. Úgy vagyok vele , elférnek. Amíg nem kötözködnek vagy ilyesmi. Nem érdekel. Bár a facebookot nem RPG játékokra találták ki. Igazad van.
(…)Nem nagy a nemi vágyam a depis gyógyszerek miatt tudod? És nem érzek különösen semmit. Azért lájkolok olyan képeket hogy rehabitáljam ki magam. Érted?? :DD Komoly.
Ja még jó hogy nincs barátnőm. Mert írtó nagy gondban lennék. Nem vágyom a szexre sajnos. Pornófilmeken elalszom. Amúgy nincs bajom. csak vágy szinten. szerintem a sok nyugtató az oka stb. Így csak szépnek tartom a csajokat és kész. Nem tudom hogy magyaráznám ki ha lenne most barátnőm hogy nincs kedvem lefeküdni vele. XDD Szar ügy. Azt hinné hogy nem vonzó vagy csúnya stb. Holott nem. Csak azért erőszakoljam meg és játszam meg hogy jó stb. Hogy neki jó legyen? Aztán nekem meg tök monoton vágynélküli dolog volna az egész. ÁÁÁ nem tudnám megcsinálni.
A németországban mikor voltam a nyáron. a haverom azt monta milyen jó nekem. Mert nehezen tudok elmenni. Mondom neki: Nagyon. Órahoszákig izéljek egy csajt?? Elalszok.”

És akkor nem sokkal ezután kivágtam a kamu C8 miatt (harmadszor már nem nézett hülyének). Ekkor megkaptam a diktátoros szöveget, természetesen a már ismerős helyesírással és stílussal, majd pedig a C8 oldaláról is letiltott, és persze ott is diktátor lettem (kép).

Nem akarok nagyképű lenni, de szerintem ez az egész az én személyem elleni támadás miatt történt. Az október elején meghirdetett M2-s animekampányomat eltérítették, helyette a Viasatot erőltették, de a valós csatorna helyett csináltak egy kamu Viasat Anime nevű valamit. Majd miután beköptem őket, Az első csókos oldalukkal nyomultak (azért azzal, mert imádja/imádják és anno az RTL Klub azt a sorozatot vetítette az animeblokkja után). Végül november közepén jött a hír a C8 indulásáról, amit ő vagy ők gátlástalanul kihasználtak, a saját álmaikat és fantáziájukat pedig tényként tálalták, nem törődve azzal, hogy másokat becsapnak és bűncselekményt követnek el. Vágyott/vágytak egy kis elismerésre és hatalomra. Nagyobb diktátor a kamus banda, mint amilyen én valaha leszek.