2014. január 12., vasárnap

Rövidhírek 25.

http://www.bubbleblabber.com/wp-content/uploads/2013/11/LucasBrosMoving_S1_2400x2400.jpghttp://www.mesek1.eoldal.hu/img/original/22/animax-logo.jpg
  • A CN új jelmondata (egyelőre csak Amerikában, YouTube alapján): Food for your eyeholes. (Étel a szemgödreidnek.)
  • Az Atmedia frissítette a gyerektévék lefedettségi adatait: CN (45,7% → 48,7%), Nick (37,3% → 59,1%), Disney (66,6% → 70,6%), Minimax (72,1% → 77,2%)
  • Az előző csatornák reklám-árai is változtak, erről bővebben írunk nemsokára.
  • Februári változások a CN műsorában.
  • A FOX szombaton (01.11) mutatta be legújabb rajzfilmsorozatát, a Lucas Bros. Moving Co-t.
  • 01.12-én nem 6.00-kor, hanem 6.14-kor váltott át a TCM Cartoon Networkre.
  • Az Animax mégsem január 31-én, csak március 31-én szűnik meg.
  • A FOX reklámidő-értékesítését az Atmedia fogja végezni.