Kilenc új animációs Sony-filmet támogat a Cartoon Network

Turner Media Innovations pán-regionális támogatási megállapodást kötött a Sony Pictures Releasing Internationallal, miszerint az elkövetkezendő két évben a Sony kilenc új kasszasiker filmjének promóciója kizárólag a Cartoon Network csatornán lesz látható.

Az Európára (ezen belül Magyarországra is), a Közel-Keletre, Afrikára, majd később Ázsiára és Latin-Amerikára kiterjedő szponzori megállapodás olyan filmek reklámozására szól, mint a Hupikék törpikék folytatása (3D), a Tintin kalandjai (3D), Az egyszarvú titka (3D), az Arthur karácsonya (3D), Kalózok – A kétballábas banda (3D), a Men in black (3D), a Csodálatos Pókember (3D), a Hotel Transylvania (3D).


A Turner Media Innovations Los Angeles-i nemzetközi marketing részlege felel az egyedi, Cartoon Network-elemeket tartalmazó reklámanyagok elkészítéséért és a csatornán történő sugárzásáért.
A Turner Media Innovations olyan vegyes arculatú promóciós filmeket készít az egyes filmek bemutatójára, amelyekben a film formátumától függően, vagy az animált karakterek közegében jelenik meg a Cartoon Network csatorna logója, vagy a csatorna arculati elemei tűnnek fel egy élőszereplős film jeleneteibe szőve. A szponzorok reklám formájában mutatkoznak be a Cartoon Networkön.

A megállapodást megelőzően a Turner Media Innovations olyan vezető filmstúdiók kampányait sugározta, mint a Warner Bros, a Universal, a Fox és a Paramount.


Simon Cox, a Turner Media Innovations EMEA elnöke ezt mondta: „A Cartoon Network a gyerekek és családok egyik kedvenc csatornája, ami garantálja a Sony Pictures kampányának sikerét. Az EMEA piacokon mindenütt jelenlévő Turner kiváltságos helyzetben van, ezért keresik az olyan elismert szponzorok az együttműködésünket, mint a Sony Pictures.”

Gina Kilberg, az International Media, Sony Pictures elnöke így nyilatkozott: „2012-ben és 2013-ban fantasztikus bemutatókkal készülünk, és rettentően izgatottak vagyunk, hogy a gyerekek és szüleik éppen a Cartoon Networkön találkozhatnak először ezekkel az újdonságokkal.”

forrás: Turner