A Lego és a Cartoon Network közös terméke

A Cartoon Network és a LEGO Csoport új kreatív, saját gyártású termékcsoportot indít el Mixels néven

A Mixels elemei a tervek szerint 2014-től lesznek elérhetőek

A Cartoon Network és a LEGO Csoport közös vállalkozás keretében új, eredeti ötletre épülő, globális szórakoztató termék létrehozását jelentette be. A 2014-ben induló Mixels, a sokoldalú, családi termék két olyan világmárka új franchise kezdeményezése, amelyek élen járnak a gyerekeknek szánt termékek és tartalmak fejlesztésében. Az új vállalkozás többek közt animált tartalomból (elsősorban kisfilmek), gazdag digitális játékélményből és gyűjthető építőjáték koncepcióból áll.

A kreatív és váratlan fordulatokat tartalmazó történetek, amelyekben a Mixels szereplők legókockák módjára keveredhetnek egymással, a Cartoon Network csatornán és a cartoonnetwork.com weboldalon lesznek láthatók. Az elérhető áron kínált, gyűjthető minifigurák bevezetésére három fázisban kerül sor 2014-ben, de eredeti mobilalkalmazás formájában is megelevenedik a Mixels világa.

A Mixels a gyermekek szórakoztatásában vezető szerepet betöltő Cartoon Network és a kreatív, minőségi játékairól világszerte közismert LEGO Csoport közös produktuma. A két vállalat akkor fogott össze, amikor a Cartoon Network Studios olyan új eredeti tartalmat kívánt alkotni, amely a LEGO® játékok sajátosan nyitott világán alapszik, miközben a LEGO Csoport éppen egy aprócska lényekre épülő koncepción dolgozott: így született meg a Mixels. Magát a szellemi terméket tartalomfejlesztők, tervezők és animátorok nemzetközi csapata alkotta meg: Los Angelestől és Atlantától kezdve San Diegón és Connecticuton keresztül Dániáig a világ legkülönfélébb tájairól érkeztek az ötletek.

Fájl:Cartoon Network logo.svg„A Cartoon Network Studios új mérföldkőhöz érkezett az eredeti szellemi tartalmak fejlesztése terén – fejti ki Rob Sorcher, a Cartoon Network tartalomfejlesztési igazgatója. – Az, hogy a világszínvonalú animátorok és játékfejlesztők már a projekt legkorábbi szakaszaiban szorosan együttműködtek a LEGO tartalom- és terméktervező csapataival, elősegítette a közös munkát, és megmutatta a két márkában rejlő kreatív lehetőségeket.”

„A Cartoon Networkkel szoros kapcsolatot sikerült kiépítenünk. A csatorna igazán nagyszerű, segítőkész partnernek bizonyult, aki osztozik a gyerekek iránti szenvedélyünkben – mondja Jill Wilfert, a LEGO Csoport licencért és szórakoztatásért felelős alelnöke. – Az elmúlt néhány évben végzett közös munkánk során nyilvánvalóvá vált, hogy az ott dolgozó szakemberek valóban értik és teljesen magukénak érzik a márkánk képviselte értékeket, ezért örömmel nézünk elébe az új programnak, amely kreatív élményekkel teli szórakozást kínál majd a közönség számára.”

„A mai családok érdeklődése rendkívül sokszínű, ezért összevont, komplex tartalmakra van szükség – magyarázza Stuart Snyder, a Turner animációért, valamint a fiatal felnőtteknek és a gyerekeknek szánt tartalmakért felelős részlegének elnöke és operációs igazgatója. – Az összes Cartoon Network platform és a közkedvelt LEGO márka közönsége és vonzereje lehetővé teszi számunkra, hogy már a kezdetektől fogva teljesen integrált és rendkívül változatos élményt nyújtsunk.”

„A Mixels olyan új, eredeti tartalommal egészíti ki a Cartoon Network programkínálatát, amelyet LEGO-val való együttműködésből még értékesebbé tesz. Örömhír, hogy a Mixels hamarosan a német, osztrák, svájci, orosz, Benelux államokbeli és a közép-kelet-európai országokban élő Cartoon Network-rajongók számára is elérhető lesz” – tette hozzá Stephan Schwarzer (program- és kreatív alelnök, Németország, Svájc, Ausztria, Benelux, CEE, Oroszország).

A Mixels olyan újdonságokat kínál a fiatalok számára a szórakoztató tartalmak terén, amelyek lehetőséget teremtenek a kreativitást előtérbe helyező fizikai és virtuális játékra. Azáltal, hogy új szereplőket és tartalmakat hozhatnak létre, a rajongók a tartalom alkotójává és aktív résztvevőjévé is válnak. Ez a többformátumú, több platformon elérhető élmény a gyerekek számára bármikor és bárhol hozzáférhető.
Ebben az izgalmas új vállalkozásban a Cartoon Network Studios lesz a történetvezetés, az animáció és a digitális tartalom felelőse, a Cartoon Network Enterprises pedig a Mixels nem játékfigurákra vonatkozó licenceit kezeli majd. A LEGO Csoport feladata a Mixels játékfigurák tervezése, gyártása és forgalmazása, valamint LEGO Mixels hivatalos kiadványok gondozása lesz.

A Cartoon Network (CartoonNetwork.com) az Egyesült Államok első számú csatornája a 6–11 éves fiúk körében, és jelenleg közel 100 millió amerikai otthonban és a világ 194 országában nézik rendszeresen. A Cartoon Network a Turner Broadcasting System, Inc. kereskedelmi kábelcsatornája, amely több országban HD felbontásban is elérhető, és a saját gyártású, vásárolt- és klasszikus szórakoztató tartalmak legjavát kínálja családoknak és gyermekeknek. Emmy®-díjas saját gyártású programjai, világelső digitális alkalmazásai és online játékai mellett a Cartoon Network a fontos társadalmi kérdésekben is hallatja a hangját, és megoldás-orientált kezdeményezésekkel lép fel a kedvezőtlen hatású szociális jelenségek ellen (Stop bullying: Speak up! / Közös erővel a durva bánásmód ellen program), valamint az életminőség javítása érdekében (Move It / Mozdulj! mozgalom).

A LEGO Csoport magántulajdonban lévő családi vállalat, amelynek székhelye Billundban, Dániában található. 1932-ben alapították, és ma a világ egyik legnagyobb gyermekjáték-gyártója. A LEGO Csoport célja a gyermekek kreativitásának és képzelőerejének fejlesztése. A LEGO termékei több mint 130 országban kaphatók. További információk a LEGO.com webhelyen olvashatók.

forrás: Turner