Mémesedő Cartoon Network

Az ún. mémek az utóbbi években óriási sikernek örvendnek az internetezők körében. Úgy tűnik, erre a Cartoon Network is felfigyelt, amely kihasználva az őrületet, egyre inkább mémesedik.

A jelenlegi arculat frissítése (Check it. 3.0) indította el ezt a folyamatot, amely a csatorna egyre több platformján megjelenni látszik. Hozzátesszük: az arculatfrissítés egyelőre csak az USA-ban és Ázsiában történt meg, Latin-Amerikában nyáron esedékes, de idén talán Európában is sor kerülhet erre.

A Check it. arculat 3.0-s változata sok mindenben eltér elődjeitől: a következő műsor bemondásakor és az ajánlóknál gif-eket mutatnak a korábbi, az adott sorozatból kivágott részletek/képek helyett (videó), ezekben nagyobb szerepet kapott a cián, magenta és a sárga szín, amelyek már 2010 óta is a csatorna színei.

Mivel az összes "következik"-be és ajánlóba beszúrt gif rajzfilmszerű, így bizakodhatunk, hogy az élőszereplős sorozatok kudarca helyett inkább a sikeresebb rajzfilmekbe fektetik a pénzt. Most egyébként az adó amerikai változatán egy élőszereplős sorozatot sem adnak, erre jó pár éve nem volt példa.

A reklámszünetekben találkozhatunk az igazi mémekkel, amelyek rövid (5 vagy 10 mp-s) videók, a videó alatt feltűnő szöveggel. Példa ilyen klipre: Benson örül a sok pénzének, felirat: Mint egy főnök (képen). Ezek többsége egész ötletes!

Újabban viszont már nemcsak a tévében, hanem a YouTube-on is láthatunk mémeket a Find it (Találd meg!) elnevezésű oldalon, amely természetesen csak az USA-ban érhető el, miért is vártunk mást? Egyiket-másikat viszont megosztják a Facebook-on is (kép). A CN-es Facebook-oldalakon is sűrűn találkozunk vicces képekkel, a magyaron is.

Káprázatos körmök! (Nagyfater bátyó)

A kérdés, hogy ezek Európába is eljutnak-e valamilyen formában. Reméljük, igen! :-)

Vélemények? :-)