2014. január 20., hétfő

Új év, új reklámárak

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/hu/6/64/Atmedia.jpg
Az új év kezdetével változtak az Atmedia média-kereskedőházhoz tartozó Cartoon Network, Disney csatorna, Minimax és Nickelodeon listaárai, amely megmutatja, hogy egy félperces reklámért mennyit kérnek el a csatornák.

Nemcsak az árak változtak, hanem az Atmedia bevezette a szezonális szpotindexeket, ami annyit tesz, hogy például a karácsony előtti nagy reklámidőszakban magasabbak az árak, nyáron és januárban lényegesen alacsonyabbak. Több csatorna változtatott az általa főműsoridőnek nevezett időszakon, mind a négy csatornáról eltűnt a hétköznap reggeli főműsoridő érthetetlen módon.

(hk=hétköznap, hv=hétvége)

Nickelodeon
Főműsoridőben (hk 15–22ó, hv 8–22ó) a korábbi 110 ezer forint helyett már 130 ezret kér az adó, főműsoridőn kívül pedig 60 ezer helyett 80 000 Ft-ot. A főműsoridő változott, korábban hétköznap 17 órakor kezdődött.

Minimax
A Minimax jelentősen növelte árait: főműsoridőben (hk 16–20ó, hv 8–20ó) 130 ezer helyett már 160 ezer forintba kerül egy reklám, az ár főműsoridőn kívül 80 ezer helyett 100 ezer Ft.

Disney csatorna
Az egyetlen gyerektévé, amely nem változtatott árain: főműsoridőben (hk 16–20ó, hv 8–20ó) 130 ezer forintot, máskor 80 ezret kér el.

Cartoon Network
Az egyetlen rajzfilmadó, amely csökkentett árain, cserébe viszont igencsak kibővítette főműsoridejét (hk 14–21ó, hv 8–21ó). A főműsoridős reklám 90 ezer, a főműsoridőn kívüli 60 ezer forintba kerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése