Közzétették a tavalyi éves nézettségi adatokat. A Disney, a Cartoon Network és a Minimax kis mértékben rontott, míg a Nickelodeon majdnem megháromszorozta számait és az M2 is növelte a nézettségét. A Megamax, közepes lefedettsége ellenére továbbra sem tud számottevő közönségarányt elérni.
A gyerektévék számára legfontosabb 4–14-es korosztályból nem kaptunk adatokat, így megelégszünk a 4+ (teljes lakosság) adataival is. Jelmagyarázat: emelkedő csökkenő stagnáló
1. M2: 2,2% → 2,5%
2. DISNEY 1,7% → 1,6%
3. MINIMAX 1,3% → 1,2%
4. NICK 0,4% → 1,1%
5. CN 0,6% → 0,4%
6. BOOMERANG, ANIMAX, MEGAMAX, JIMJAM*, KIDSCO*, NICK JR*: 0,0% → 0,0%
*becsült adat, ugyanis ezen csatornáknak nem mérik a nézettségét
Láthatjuk, hogy az év nyertese ismét a Nickelodeon, ami lefedettségének további növelésével jelentősen tudta növelni a nézettségét. A Nick a Cartoon Networkkel gyakorlatilag helyet cserélt két év alatt. Utóbbi csatorna érdekes módon 18–49 főműsoridőben viszont javított helyezésén. Az M2-nél torzít az adat, hiszen ott a 20–2ó-ig tartó időszakot is figyelembe vettük, amikor nem gyerektévé.
A további adatokat (18–49, 4+ főműsoridő, 18–49 főműsoridő) megtalálhatjátok a fenti hivatkozást követve.
Lefedettségarányos nézettségek: mivel a csatornák különböző számú háztartásba jutnak el, érdemes megvizsgálni, hogy hogy állna a verseny, ha az összesnek azonos lefedettsége lenne. Ez alapján a következő rend állna be az első öt csatornánál (pontoztunk, az arányok láthatósága kedvéért):
1. M2 2,78P
2. DISNEY 2,27P
3. NICK 1,86P
4. MINIMAX 1,55P
5. CN 0,82P
2014-ben a CN nézettségét pozitívan látjuk. A Nickelodeonnál további növekedés is elképzelhető, az Animax és a KidsCo pedig el fog tűnni a listáról, megszűnésük miatt. A többi csatornánál stagnálásra számítunk.
Te mire számítasz idén, melyik csatornákat nézed, és miért? Oszd meg velünk!
A gyerektévék számára legfontosabb 4–14-es korosztályból nem kaptunk adatokat, így megelégszünk a 4+ (teljes lakosság) adataival is. Jelmagyarázat: emelkedő csökkenő stagnáló
1. M2: 2,2% → 2,5%
2. DISNEY 1,7% → 1,6%
3. MINIMAX 1,3% → 1,2%
4. NICK 0,4% → 1,1%
5. CN 0,6% → 0,4%
6. BOOMERANG, ANIMAX, MEGAMAX, JIMJAM*, KIDSCO*, NICK JR*: 0,0% → 0,0%
*becsült adat, ugyanis ezen csatornáknak nem mérik a nézettségét
Láthatjuk, hogy az év nyertese ismét a Nickelodeon, ami lefedettségének további növelésével jelentősen tudta növelni a nézettségét. A Nick a Cartoon Networkkel gyakorlatilag helyet cserélt két év alatt. Utóbbi csatorna érdekes módon 18–49 főműsoridőben viszont javított helyezésén. Az M2-nél torzít az adat, hiszen ott a 20–2ó-ig tartó időszakot is figyelembe vettük, amikor nem gyerektévé.
A további adatokat (18–49, 4+ főműsoridő, 18–49 főműsoridő) megtalálhatjátok a fenti hivatkozást követve.
Lefedettségarányos nézettségek: mivel a csatornák különböző számú háztartásba jutnak el, érdemes megvizsgálni, hogy hogy állna a verseny, ha az összesnek azonos lefedettsége lenne. Ez alapján a következő rend állna be az első öt csatornánál (pontoztunk, az arányok láthatósága kedvéért):
1. M2 2,78P
2. DISNEY 2,27P
3. NICK 1,86P
4. MINIMAX 1,55P
5. CN 0,82P
2014-ben a CN nézettségét pozitívan látjuk. A Nickelodeonnál további növekedés is elképzelhető, az Animax és a KidsCo pedig el fog tűnni a listáról, megszűnésük miatt. A többi csatornánál stagnálásra számítunk.
Te mire számítasz idén, melyik csatornákat nézed, és miért? Oszd meg velünk!