Ugrás a fő tartalomra
- A CN új jelmondata (egyelőre csak Amerikában, YouTube alapján): Food for your eyeholes. (Étel a szemgödreidnek.)
- Az Atmedia frissítette a gyerektévék lefedettségi adatait: CN (45,7% → 48,7%), Nick (37,3% → 59,1%), Disney (66,6% → 70,6%), Minimax (72,1% → 77,2%)
- Az előző csatornák reklám-árai is változtak, erről bővebben írunk nemsokára.
- Februári változások a CN műsorában.
- A FOX szombaton (01.11) mutatta be legújabb rajzfilmsorozatát, a Lucas Bros. Moving Co-t.
- 01.12-én nem 6.00-kor, hanem 6.14-kor váltott át a TCM Cartoon Networkre.
- Az Animax mégsem január 31-én, csak március 31-én szűnik meg.
- A FOX reklámidő-értékesítését az Atmedia fogja végezni.