2015. december 2., szerda

Szamuráj Jack új évaddal tér vissza!

2016-ban eljön a pillanat, amire egy bő évtizedet vártak a Szamuráj Jack-rajongók! A (világ jelentős részén, köztük nálunk is) a Cartoon Networkön vetített sorozat vadonatúj évaddal tér vissza az Adult Swim Toonami blokkjába!


„Én, Aku, a sötétség alakváltoztató nagymestere szabadjára engedtem egy hihetetlenül gonosz erőt. De felbukkant egy megszállott szamurájharcos és varázskardjával szembeszállt velem. A végső csapás előtt azonban bekapcsoltam egy időgépet és a távoli jövőbe repítettem vele, ahol az én gonosz erőm uralkodik. A bolond most vissza akar térni a múltba, hogy megváltoztassa a jövőt…”

Genndy Tartakovsky sorozata még 2004-ben ért véget a Cartoon Networkön. Szándékosan nem azt írjuk, hogy befejeződött, ugyanis szó sincs lezárásról, a történet szálait nem varrták el, ezzel rajongók millióinak okozva csalódást. Nemsokára azonban Tartakovsky rendezésében folytatódik a lebilincselő animációval elmesélt izgalmas sztori!



#SamuraiJack returns. 2016.
Szerző: Adult Swim, 2015. december 2.


Szamuráj Jack itthoni népszerűségét jól mutatja, hogy a magyar CN hosszú távon képtelen volt levenni a képernyőről: 2008-ban még főműsoridőben ismételték, majd a 2010-ben indult Cartoon Toon Toon blokkban is többször feltűnt. Még 2013-ban is műsorra tűzték időnként, a kétrészes különkiadásai a mai napig felbukkannak a CN Moziban. A sorozatról írt rajzfilmteória pedig lapzártakor minden idők 10. leglátogatottabb cikként szerepel a toplistánkon.


Magyar bemutató erősen kérdéses. Adult Swimről még sosem vett át sorozatot a magyar Cartoon, viszont olyan sem volt még, hogy egy CN-sorozat a felnőtteknek szóló AS-en folytatódjon, így talán ez nem fog számítani. Az viszont igen, hogy milyen korhatárral látják el. Ha TV-PG fölé, TV-14-re, neadjisten TV-MA-ra változik az eddigi TV-Y7 jelzés, akkor leshetjük a CN-es bemutatót… (Bővebben az amerikai korhatár-besorolásról.)

Lájk, ha Te is örülsz a hírnek!

5 megjegyzés:

  1. Én 2006-ban kezdtem nézni ezt a csatornát de gyakran láttam ezt a mesét a képernyön. Viszont a filmeket láttam és jók voltak. Remélem jó lesz az animáció és nem lesz túl erőszakos mert akkor biztos nem lesz magyar változat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez egy rajzfilm nem mese....és akkor mi van ha erőszakos attól még lehet jó

      Törlés
    2. Igaz, rajzfilm. Bocs. Az én hibám. Azért nem akarom hogy túl erőszakos legyen mert akkor biztos nem fogják majd leadni itt minálunk.

      Törlés
  2. Inkább TV-PG (szülői engedéllyel). Jövőre az RTL2 tűzi ezt a sorozatot?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg nem az RTL II fogja bemutatni, már ha egyáltalán lesz magyar premier…

      Törlés