Első helyen az M2

Az M2 célja, hogy ne csak szórakoztató és érdekes legyen a műsora, de teljesen erőszakmentes is. Ez a felfogás, úgy tűnik, egyre több nézőt csábít a csatornához. A legújabb mérések is azt bizonyítják, hogy az M2 műsoraira egyre több család és gyerek kapcsol.


Augusztushoz és szeptemberhez képest októberben és novemberben 2,5 százalékponttal növelte közönségarányát a 4–12 éveseknél a 6–20-ig tartó sávban az M2, a közmédia gyerekcsatornája, amely továbbra is növeli a közönségarányát a 6-tól 20 óráig tartó műsorsávban.

Ahogy az a grafikonon is látszik, a családok és a gyerekek szerdán is nagy számban választották az M2 műsorát, hiszen a csatornák 12,6 százalékos közönségarányával az első helyen végzett a gyerekcsatornák között megelőzve a Disney Channelt és a Nickelodeont. A gyerekcsatorna összesen 10 műsorral szerepel a közmédia 30 legnézettebb műsorának listáján. Közülük a Tashi című ausztrál animációs sorozat 106 ezer nézőt vonzott, ezzel az M2 legnézettebb műsora lett november 23-án. A Mily, a kíváncsi című francia animációs sorozat is százezer felett teljesített, összesen 103 ezer nézője volt.

forrás: MTVA