Azt pletykálják, hogy a Disney Csatorna magyar adása még idén külön válik a csehtől. Erre több jel is van: a csatorna honlapjára felkerült egy ajánló, magyar kiírással. És az új, nyári arculatban már nem szerepel a "reklama" felirat a reklámok kezdetekor, csak a magyar ("reklám").
Hogy ebből mi igaz és mi nem, azt csak találgathatjuk. A szétválásnak azonban lenne egy óriási előnye: a reklámok fele eltűnne, csak magyar hirdetéseket adnának. Ez különösen a karácsony előtti reklámozási időszakban lenne jó, amikor nem ritka, hogy 10 cseh reklám megy egymás után, ugyanazzal az aláfestő zenével. A képarányváltás persze csak a szélesvásznú tévékkel rendelkezőknek lenne jó.
Mi a véleményetek? Szerintetek megvalósul ez?
Hogy ebből mi igaz és mi nem, azt csak találgathatjuk. A szétválásnak azonban lenne egy óriási előnye: a reklámok fele eltűnne, csak magyar hirdetéseket adnának. Ez különösen a karácsony előtti reklámozási időszakban lenne jó, amikor nem ritka, hogy 10 cseh reklám megy egymás után, ugyanazzal az aláfestő zenével. A képarányváltás persze csak a szélesvásznú tévékkel rendelkezőknek lenne jó.
Mi a véleményetek? Szerintetek megvalósul ez?