A Nickelodeon tervei a 2015/16-os évadra

A Cartoon Networkhöz hasonlóan a Nickelodeon is bemutatta a következő televíziós évadra (2015.  nyár–2016.  nyár) vonatkozó terveit.

A Nickelodeon egy színpadi előadás keretein belül ismertette terveit, melyben a közelgő Spongyabob-musical „Bikini-fenék napja” című dala is felcsendült.


600 új rész

Ez akár a mottója is lehetne a 2015/16-os évadnak. Nincs elkaszált széria, az összes, jelenleg futó animációs sorozatát folytatja a Nickelodeon, ezek a Sanjay és Craig; a Tini nindzsa teknőcök; a Breadwinners; a Tündéri keresztszülők; A mancs őrjárat; a Wallykazam!; a Dóra és barátai; a Blaze and the Monster Machines és persze az elmaradhatatlan Spongyabob Kockanadrág.


A 600 új rész nem fog meglátszani ebben a cikkben, mert ezek nagy része élőszereplős sorozat, mi csak az animációsakat vesszük számításba.

Spongyabob-musical

A fentebb említett darab már készülőben van, a Broadway-en fog debütálni és a popdalszöveg-író, Echosmith alkotta dalok fognak felcsendülni benne. Ígéretesen hangzik, hogy olyan zenészek komponálták az aláfestést, mint Aerosmith, TI, Sara Bareilles, Lady Antebellum és John Legend.

Pig Goat Banana Cricket


A sorozat július 16-án indult az amerikai Nicken, hamarosan hozzánk is érkezhet. Az új széria a négy címszereplőről, négy különböző személyiségről szól: itt van Malac, a bolondos; Kecske, a művész; Banán, a bölcs és Krikett, az eszes bogár. Az események helyszíne Boopelite City, egy gigantikus metropolisz.

Az első betekintés:


„Továbbra is olyan úttörő tartalmakra szeretnénk építeni, amelynél üdébb és izgalmasabb nincs máshol a piacon.” – mondta Russell Hicks, a Nickelodeon tartalomigazgatója.

Noggin

A csatorna az új tartalmak mellett elindította fizetős mobilalkalmazását, amely célközönsége a kisiskolás gyerekek. Egyelőre csak Amerikában érhető el az app, amely a következőket tartalmazza: teljes epizódok a kicsiknek szóló sorozatokból, mint a Ni Hao, Kai-lan, a gyerekek kedvenc rajzfilmszereplőihez kapcsolódó zenei és oktató videók és játékok.

Nickelodeon Sports

Az NBA szupersztárjával, Carmelo Anthonyval hoz létre vadonatúj márkát a Nickelodeon. A közös projekt keretében megvalósuló Turtles by Melo-t a Tini Nindzsa Teknőcök inspirálták, a világhírű animációs sorozat egyik legnagyobb rajongója, a Melo néven is ismert Carmelo Anthony kreatív igazgatóként járul hozzá a teknőcös termékvonal sikeréhez.

A cél egy olyan globális, különböző területeket felölelő brand létrehozása, amelyben helyet kap többek között a lifestyle, a lakberendezés és a videojátékok is. A Turtles by Melo várhatóan 2016 tavaszán debütál a Tini Nindzsa Teknőcök filmváltozatának folytatása előtt. A Paramount Pictures 2014-es kasszasikerét követő moziban szerepet kapott a hatalmas teknőc-rajongó hírében álló szupersztár amerikai kosaras, Carmelo Anthony is.

Amióta megérkezett az NBA-be, Carmelo Anthony „Melo” nem csak az egyik legjobb pontszerző a ligában, hanem sokoldalú játékos, családapa és rendkívül sikeres üzletember. Háromszoros olimpiai érmes sportoló, 2008-ban az Év Kosárlabdázójának választották, 2013-ban ő lett az NBA pontkirály, hatszor választották be az év csapatába. Többször is pontszerzési rekordot döntött: egy mérkőzésen 62 pontot dobott - ez a bravúr eddig csak 5 embernek sikerült a kosárlabda-történelemben. Jelenleg New Yorkban él korábban színésznőként, jelenleg népszerű televíziós és rádiós műsorvezetőként dolgozó feleségével, Alani Nicole "La La" Anthony-val és kisfiúkkal, Kiyannal.

forrás részben: Red Lemon (Nickelodeon Sports bekezdés)