Szőrös reklámfelület hirdette a legújabb Bolondos dallamokat

A  Boomerang gyerekcsatorna London parkjaiban brandingelt mókusokkal népszerűsítette legújabb, Tapsi: a Bolondos dallamok alkotóitól c. sorozatát. A világszerte népszerű Tapsi hapsi kalandjait feldolgozó vadonatúj sorozat december végétől látható a hazai Boomerang csatornán.


A több száz „szőrös reklámhordozó” az új sorozat Tapsi hapsijának legjobb barátja, a mókus bőrébe bújt. Jobban mondva egy pelerinbe, amely a Boomerang csatorna logóját és a műsor rövid ismertetőjét tartalmazta, így hirdetve a köztudottan népes londoni parkokban a gyerekek és az arra sétáló családok körében az új Bolondos dallamok-sorozatot. A csatorna ‘Squirrilla’ marketing munkacímmel illette az akciót,  ami a mókus (squirrel) és a szokatlan eszközöket alkalmazó úgynevezett gerilla marketingből származó szójáték. Itthon talán nevezhetnénk mókilla marketingnek.


Az új sorozat szerepelőivel, hangulatában és történeteivel a klasszikus Bolondos dallamokat idézi, de természetesen új, frissebb látványvilággal, még pörgősebb cselekményvezetéssel. Tapsi Hapsinak ismét túl kell járnia Rissz-Rossz Sam eszén, de az új szereplők mellett visszatér a Prérifarkas, a Kengyelfutó Gyalogkakukk és még sok más, ismert figura.

Az új sorozat premierének pontos időpontja ebben a cikkben.

forrás: Turner