December 20-án, „karácsonyi ajándékként” a UPC elvette ügyfeleitől a Nickelodeont. A szolgáltató a nézettségre hivatkozik, illetve helyet akar szorítani az újonnan bekerülő adóknak. A rajongók lázadnak.
Magyarország legnagyobb szolgáltatója, a UPC kivette a kínálatából a Nickelodeont. A rajongók aláírásgyűjtéssel reagálnak. „Minden évben közvélemény-kutatást végzünk az előfizetőink körében. Ebben az évben a Bell végezte a felmérést, és az eredmények azt mutatták, hogy ügyfeleink még több tematikus csatornát igényelnének, illetve új témákkal foglalkozó speciális adókat néznének szívesen” – mondta az Index kérdésére Szűcs László, a UPC kommunikációs igazgatója.
„Négy gyerekcsatorna szerepel a kínálatunkban, ezért ezek közül eggyel felmondtuk a szerződést, hogy legyen hely a műsorkínálatba újonnan bekerülő adóknak” – tette hozzá Szűcs, aki úgy véli, a maradék három gyerektévé (Cartoon Network, Minimax, Fox Kids) is kielégíti majd az igényeket. A döntés ellen leginkább kisgyerekes szülők tiltakoztak.
Mivel a UPC analóg hálózatán összesen 54 csatorna továbbítására van csak lehetőség, így a újonnan bekerülő TV Paprikának és a Sport 2-nek is helyet kellett szorítani. Ezért került ki a Nickelodeon és a divattal foglalkozó, angol nyelvű Fashion TV. A Nickelodeon folytatja a tárgyalásokat a UPC-vel.

„Négy gyerekcsatorna szerepel a kínálatunkban, ezért ezek közül eggyel felmondtuk a szerződést, hogy legyen hely a műsorkínálatba újonnan bekerülő adóknak” – tette hozzá Szűcs, aki úgy véli, a maradék három gyerektévé (Cartoon Network, Minimax, Fox Kids) is kielégíti majd az igényeket. A döntés ellen leginkább kisgyerekes szülők tiltakoztak.
Mivel a UPC analóg hálózatán összesen 54 csatorna továbbítására van csak lehetőség, így a újonnan bekerülő TV Paprikának és a Sport 2-nek is helyet kellett szorítani. Ezért került ki a Nickelodeon és a divattal foglalkozó, angol nyelvű Fashion TV. A Nickelodeon folytatja a tárgyalásokat a UPC-vel.